Dejte si pozor! Možná ve firmě řešíte plánovanou tvorbu maskota a říkáte si, že to nic není, vygenerujeme ho v AI a šup s ním na web. Pokud tyhle věci podceníte, může se vám to velmi vymstít.
Blog
![Blog](/frontend/images/page_bg@m.jpg)
![Blog](/frontend/images/page_bg@blur-m.jpg)
Dozvíte se v našem blogu
Nakoukněte pod pokličku tvorby animovaných videí. Proč je dobré dělat explainer videa. Jak vlastně přivedeme k životu maskota? Co to znamená být grafik nebo animátor a mnoho dalších zajímavých podpultovek.
Chcete zviditelnit firmu? Přemýšlíte nad maskotem? Nevíte jak by měl vypadat? Proč maskot? V této sekci shrnujeme základní know-how o digitálních maskotech a jak je tvořit.
Dělat hranou reklamu nebo animovanou? Toť otázka.
Nevíte jestli zvolit pro chystanou reklamu animovaného nebo reálného herce? Podívejte se na video, kde o výhodách a nevýhodách v krátkosti mluví náš zakladatel.
Kde se vzal název leaf-animation? Co je to vlastně studio a kdo je to animátor?
Došly vám nápady v marketingu? Chcete dát tvář své značce a více se přiblížit svým zákazníkům? Možná je čas na originální marketingové řešení. Digitální maskot by mohl být správná volba právě pro vaši firmu. Zjistěte více v článku.
Téma, které není vždy příjemné, ale každá firma se s krizí dříve či později setká. Jak to budete řešit? Bude se firma razantně měnit? Pokud ano, jakým směrem? Ať už to bude jakkoli, existuje jedna oblast, která si během krize zasluhuje speciální pozornost.