Know-how o digitálních maskotech v marketingu

17. 7. 2024 |
Chcete zviditelnit firmu? Přemýšlíte nad maskotem? Nevíte jak by měl vypadat? Proč maskot? V této sekci shrnujeme základní know-how o digitálních maskotech a jak je tvořit.
Know-how o digitálních maskotech v marketingu

Maskot

Je to tvář značky, symbol, pomocí kterého zákazníci rozpoznají vaší značku/produkt na trhu. Maskoti mají obrovský marketingový potenciál pro zviditelnění, avšak musíte vědět, jak ho použít. Nad maskotem je třeba přemýšlet. Nevyplácí se jako nahodilá strategie.

Digitální maskoty/avatary vyrábíme již od roku 2015 a dokážeme vás provést celým procesem výroby. Používáme různé moderní know-how a technologie: Marketingová strategie, koncepty, skicování, kreslení, 2D/3D grafika, animace, (AI) umělá inteligence.

  • Chcete maskota, ale nevíte jak by měl vypadat? Máme přesný postup, jak identifikovat správnou podobu maskota.
  • Myslíte si, že maskot je jen o AI návrhu za pár sekund? Nejdřív si přečtěte náš článek Základní chyby při tvorbě digitálního maskota.
  • Nevíte, co s maskotem dál a jak ho rozvíjet? Vytvoříme vám marketingovou strategii na rok dopředu.

 

Naše lety ověřené know-how

Jednotlivé střípky našeho know-how o digitálních firemních maskotech najdete na našem instagramovém účtu @leafanimation_studio

 

Cena digitálního maskota

Pokud vás zajímá základní cenová hladina tvorby digitálního maskota, napište nám na info@leaf-animation.cz. Pošleme vám ceník.

 

Máte projekt, který byste chtěli zkonzultovat? Napište nám o něm

Kontakt